۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت

امروز، بسیج، در همۀ عرصه‌های علمی، اخلاقی و معرفتی الگو و سرآمد است. شما نگاه بکنید، یک زمانی بسیجیان ما از این باطوم‌های دستی و سنتی استفاده می‌کردند. امروز باطوم‌های اُن‌ها برقی شده‌است. اگر در گذشته مجرمان تنها در صحنۀ خیابان، یا بعضاً -اونطور که به من گزارش داده‌اند- در مکالمات تلفنی، توسط بسیجیان غافلگیر و دستگیر می‌شدند، امروز، اینترنت، این ساختۀ شیطانی همین غربی‌های خبیث، تماماً در سیطرۀ بسیج قرار دارد و توطئۀ منافقین و دشمنان در اُن محیط هم خنثی می‌شود بحمدالله. اخیراً به من خبر دادند که چفیه و عمامۀ نانو هم به‌دست بسیجیان متخصص کشور تولید شده‌است. خُب این نشانۀ چیست؟ این، نشانۀ عزت و اقتدار بسیج است. اونوقت یک عده در داخل کشور تلاش می‌کنند حرِکت‌های بسیجیان ما را، بسیجیان مخلص ما را، کم‌رنگ و کم‌اثر جلوه بدهند. من بارها گفتم، این کارها آب به آسیاب دشمن ریختن است. کاری نکنید که دشمن شاد بشود. یا ببینید، در عرصه‌های اخلاقی، چطور این جوانان مؤمن، در بازداشتگاه‌ها با یک امر به معروف و نهی از منکر ساده، بسیاری از فتنه‌گران قضایای بعد از انتخابات رو متوجه اشتباه‌شون کردند. یا در عرصه‌های ورزشی، من سراغ ندارم در دنیا ورزشکاری باشد که بتواند سوارِ بر این موتورسیکلت‌های غول‌پیکر، با یک باطوم در دست، و دو نفر هم در تَرک او نشسته باشد، اونچنان سریع حرِکت بکند و در عین حال تک‌چرخ هم بزند. جزاکم الله خیرا انشالله.

۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

قابل توجه خواهران

دیدم حالا که بحث حجاب و عفاف خیلی داغ شده بد نیست منم یه پست با این مضمون بذارم. راستش یه جمله‌ای روی یکی از ساختمونای نزدیک خونمون بود که اگرچه مدت‌هاست پاک شده، ولی هرگز از ذهن من پاک نمی‌شه:
"خواهرم! جمالت را به جلال حجابت پاس بدار."
این جمله به‌تنهایی می‌تونه انقلابی درونی در خواهران محترمه ایجاد کنه (مشروط به جمیله بودن).

۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

نقد تحلیلی ورزشی

هر جا سخن از افتضاح است، نام تیم ملی ایران می‌درخشد.

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

آخر اقتدار

ما از صخره اعتراف میگیریم. تو که ریگی بیش نیستی.

۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

من آمده‌ام

چند روزی نبودم و دلیل آن نبود مگر بدهی‌ام به شرکت محترمۀ مخابرات (بخوانید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) که به این بهانه مرا از اینترنت، این نعمت خدادای و از حقوق حقّۀ بشر، محروم کرده‌بودند. این غیبت صغرای من حسودان تنگ‌نظر و عنودان بدگهر را به وجد و شعف و سرور آورد و در وصف من شایعه‌ها ساختند که فلانی را به کهریزک و اوین و غیره و ذلک برده‌اند و حال می‌توانیم نفسی به راحتی بکشیم و رقص و پایکوبی کنیم؛ و یاران چه غریبانه در فراق من ضجه‌ها زدند و مویه‌ها کردند. اما، اکنون من آمده‌ام، با همان عهد پیشین؛ و دشمنان بدانند که هواپیمای سقوط‌کرده همچنان در اوج به کارش ادامه خواهدداد و خاری خواهد بود در چشمان پلیدشان.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

بی‌ریا

فکر کنم من خیلی آدم خوب و مخلصی هستم، چون هیچ‌وقت مدّ "ولا‌الضّالین" رو نمی‌کشم.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

لذت دانستن

یک نکته‌‌ای رو دیروز تو رسالۀ توضیح‌المسائل دیدم، گفتم بد نیست شما هم بدونید:
بول پسر شیرخواری که غذاخور نشده و شیر خوک نخورده با یک بار آب ریختن پاک می‌شود.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

وصیت

عاجزانه تقاضا می‌کنم که بعد از مرگم مجسمه‌مو از برنز نسازید.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

صادقانه

هوی ا.ن! خیلی خری. خیلی بی‌شعوری. حالمو به‌هم میزنی، هم خودت هم اطرافیانت. جمعش کن دیگه بابا دهن ما رو سرویس کردی.
چیه؟ چرا اینجوری نگاه می‌کنید؟ خب یه وقتایی آدم طنزش نمیاد.