۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

رمز موفقیت

می خوام از این به بعد برای حل همة مشکلات زندگیم طبق نظر "کارشناسها" رفتار کنم. بر این اساس اقدامات حیاتی زیر رو در دستور کارم قرار میدم تا زندگیم آباد بشه
 اول، "تصمیم" میگیرم که بهترین زندگی دنیارو داشته باشم؛
 دوم، "باور" میکنم که یک زندگی خیلی خوب و عالی و قشنگ در انتظارمه، دشواری نداریم که؛
 سوم، به دنیا "لبخند" میزنم. هر روز که از خواب پا میشم چیزی برای خندیدن پیدا میکنم، مثلاً ترک دیوار؛
 چهارم، خودم را "دوست" میدارم. اصلاً همه را دوست میدارم، پس بطور طبیعی همه هم منو دوست میدارند؛
 پنجم، یه کاغذ کنار تختم به دیوار میچسبونم که روش نوشته : من "میتوانم"، هر وقت که چشمم بهش میفته کلی احساس موفقیت و شادکامی و پیروزی میکنم؛
 ششم، اگر بر فرض محال بازم به مشکل خوردم فقط با کمی "صبر" و تحمل و مهربانی و محبت مشکل رو بصورت ریشه ای حل میکنم. مشکلات کوچولو مثل بی پولی وبیماری و بی کسی و ازکوره در رفتگی و به سیم آخرزدگی، بهترین راه حلشون همینه؛
هفتم، اینو باید زودتر میگفتم که "برنامه ریزی" را هرگز فراموش نمیکنم.
 اینطوریه که از زندگی فردی و اجتماعی خودم "لذت" میبرم و احساس شادابی ونشاط رو بجای غم و غصه بصورت پایدار تجربه میکنم.

۳ نظر:

حسن گفت...

اينايى كه گفتى جدي بود؟

n.lotus گفت...

چه قدر خوبه که اینجوری فکر میکنی منم از تو یاد میگیرم

ناشناس گفت...

مولانا. سلام. منم همينطوريم ...