۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

حاجات شرعيه

در پايان يك مراسم مذهبي:
مداح: خدايا، خداوندا، اين قليل توسلات از ما به شايستگي قبول بفرما.
من نوعى: الهي آمين.
- خدايا آني و كمتر از آني ما را به حال خود وامگذار.
- الهي آمين.
- تا ما را نيامرزيدى از اين دنيا مبر.
- الهي آمين [خدايا گوش كن به حرفش، آفرين].
- مرضاى اسلام بالاخص مريض منظور شفاى عاجل عنايت بفرما.
- الهي آمين [خدايا دندون خودمم درد مى‌كنه].
- زيارت مكه، مدينه، كربلا، نجف، كاظمين، مشهد، قم، شابدلعظيم نصيب ما بگردان.
- الهي ... [خدايا زيارت مجردى كه مزه نمى‌ده].
- ثوابي از اين جمع به روح شهدا، امام شهدا، انبيا، صلحا، گذشتگان  از اين جمع بالاخص اموات باني مجلس و بندۀ حقير به لطف و كرمت عايد  و واصل بگردان.
- الهي آمين [دو زار ثوابو بين اينهمه آدم قسمت كنن چى به خودمون ميرسه؟].
- حاجات شرعيه اين جمع برآورده به خير بفرما.
- الهي آمين (با صداى بلند) [خدايا خونه، ماشين، پول، همسر، بچه... همش حاجات شرعيه‌ است ديگه].
- دشمنان اسلام و مسلمين اگر قابل هدايتند هدايت و اگر نه نيست و نابودشان بفرما.
- الهي آمين [خدايا نابودشون كن راحت شيم ديگه هدايت چيه].
- ظهور آقامون مولامون نزديك بفرما.
- الهي آمين.
- رهبر معظم انقلاب از جميع بلايا مصون و محفوظ بدار.
- [خدايا هرجور خودت صلاح ميدوني].
- رحم الله من قرء الفاتحة مع الاخلاص و الصلوات.
- اه، مرتيكه ول نمى‌كرد ميكروفونوها... اين چايشونم كه سرده.

۸ نظر:

خراسانی گفت...

نتیجه گیری اخلاقی:1.همچین مراسمی شرکت نکنی...2.اگه شرکت کردی تا اخر مجلس اونجا نمونی....

Seashore گفت...

خدایا به جوانان این مملکت برای رسیدن به حاجات شرعیشان امییییییییید عطا فرما. (آمین یادت نره!)

n.lotus گفت...

خدایا
اگه میخوای حاجت منو برآورده کنی غیر شرعیاشو برآورده کن

ماتئي گفت...

ايول
اول صبحي حال دادي
خدا يك در دنيا صد صد در آخرت عوضت بده
سلام

فرزین گفت...

من تو کف اون حرکتیم که آخر مجلس ختم تو مسجد انجام میشه. همه بلند میشن آخونده چه چیز عربی میخونه همه به صورت پادساعتگرد با پله های 90 درجه ای دور خودشون می چرخن. مثل بازی می مونه. همیشه هم من اشتباه می کردم یهو میدیدم با بغلیم چشم تو چشم شدم. اصلا نمیدونم اون چه فنتیه

ناشناس گفت...

بابا این رنگ زرد رو بردار، حالم به هم خورد.

n.lotus گفت...

این رنگ سبز خیلی قشنگه
کار خوبی کردی که به فکر چشمای ما خواننده های وبلاگتی چون دیگه داشتم آب مروارید می گرفتم

قهوه گردی گفت...

اون چایی رو باید اول اولش زد تو رگ، بقیه که دارن آمین می گن دیگه یدونه کم و زیاد چه توفیری داره؟ با اون " گردن آخوندا رم خشک کنه" هم حال کردم.
زنده باشی.