۱۳۹۰ آذر ۲, چهارشنبه

دو سالش شده ماشالله

امروز وبلاگ هواپیمای سقوط کرده دوساله شد. سالروز میلاد  فرخندۀ این اختر تابناک آسمان وبلاگ‌نویسی رو به عموم هموطنان مقیم دنیای مجازی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همۀ خوانندگان، چه اون‌هایی که همیشه منو می‌خونن و چه اونایی که گاهی گذرشون می‌افته، آرزوی توفیق (توفیقِ چی؟ نمی‌دونم) و سربلندی و شادکامی و طول عمر همراه با سلامتی دارم.
الان خودم داشتم به این بهانه تو اعماق آرشیوم شنا می‌کردم و با پست‌های قدیمی تجدید خاطره. شما رو هم به این برنامه دعوت می‌کنم. پس به‌عنوان کادوی تولّد، همین الان شیرجه بزنید تو قسمت نوشته‌های پیشین.

۶ نظر:

کوریون گفت...

قبلا وقلبا از این که این طیاره با این وضع معیشت و گروکشی بنزین و سوراخ ازون ، دو ساله که رو هواست؛ خوشحالیم و یه دمت گرم فووت می کنیم به کابین راننده اش ..
-
تصدقت

قرمه سبزی گفت...

آرزوی توفیق و سربلندی و شادکامی و طول عمر همراه با خدمت به اسلام و مسلمین زیر سایه ی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام قرمه سبزی

کدئین گفت...

مبارکه... به هر حال هیچ هواپیمایی بعد از سقوط اینقدر دووم نمیاره

Eric Calabros گفت...

من از بیخ یادم رفته بود همچین وبلاگی هم هست... باید حتما سالگردی چیزی بشه یادمون بیفته. فاک آپ

MHMD Moeini گفت...

سلام و تبریک ... پاینده و پوینده باشی عزیز :)

حسن گفت...

تولد تولد تولدت مبارك، دوسالت شده.
آدم‌ها بزرگ مى‌شن، وبلاگ‌ها بزرگ مى شن و دردها كهنه. دوسال پيش و پيش از اون درمون تازه بود تازه‌‌ى تازه و وبلاگ‌هامون هم داشتن تازه جيك جيك مى‌كردن شايد از درد. مى‌بينم كه مردى شدى برا خودت هواپيما جون. سقوطتو نبينم.