۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

دلیل کافی

من در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم، چون به نظرم کار مسخره‌ای است.

۳ نظر:

فدایی گفت...

دست نوشته خودم می باشد در جواب کسی که ضد جمهوری اسلامی بود. و به گذشته طاغوتی فخر می کرد. خیلی مختصر جواب دادم.
باسلام
بسم الله الرحمن الرحیم
در جواب ایشان که می گفت من وطن را وتارخ آن را دوست دارم. وفخر به کرد به بعضی از زمانهای تاریخ ایران، هرچند از خیلی سرخودگی ها و وادادگی های گذشته حرفی نزد. این مطلب را آوردم.
من هم کشورم را دوست دارم. حب الوطن جزء الایمان
آن تاریخی که به شرافت و عزت ،افتخار و ارزشهای انسانی من بیفزاید نوکر آن هستم وبرای حفظ آن تاریخ جانم را هم می دهم
اما آن تاریخی که لطمه به به انسانیت و شرف وغیرت بزند. وخودباوری را از بین ببرد.نه این طور نمی تواند باشد.
آن تاریخ را باید حفظ کرد نه برای افتخار ؛ بلکه برای عبرت گرفتن و برگشت به عقب نداشتن.

در اینجا طرف با بازی با کلمات خلط بحث می کرد. که این بحثها به اعراب(ببخشید لفظ ایشان بود. عربهای سوسمار خور) می باشد
در ضمن بحث را به حاشیه نکش و با کلمات بازی نکن !!
این دیدگاه هیچ ربطی به ایرانی یا عرب ندارد.
این را فطرت پاک هر انسانی که دنبال سعادت حقیقی هست می فهمد. هر انسانی که دنبال پیشرفت سر بلندی و عزت وافتخار کشورش و اطرافیان وخودش باشد درک می کند که شایستگان باید مدیریت ها را در دست بگیرند و پاکان باید راهنما باشند . که هم دنبال اجرای عدالتدر جامهع باشند . هم حرکت به سوی تکنلوژی و پیشرفت داشته باشند و عزت و اعتلای کشور را هم در دست داشته باشد که اینها همه با اقرار تمام معاندین و موافقین این کشور بزرگ وبافتخار در وجود رهبر فرزانه انقلاب عزیزمان می باشد. هر جند اینا بحث زیادی دارد وسوالات زیادی در ذهن می آید.
سوال ذهنی؟
اینکه اگر اینهمه افتخارات داریم چرا در بعضی چیزها عقب هستیم. چند دلیل داره
جواب خیلی مختصر (خیلی جوابهای مستدل وجود دارد که وقت نیست!!)
1- اینکه ما در سال های طولانی کشور ما را از تمام پیشرفت ها و تکنولوژی عقب نگه داشته بودند. چون طاقوت فکر این چیزها اصلا نبود.
2- اینکه بعضی خود فروخته های داخل مزدورانه همه همتشان را برای ضربه زدن به ملت وجلوگیری می کنند از هر نوع عزت افرینی ملت.(بعضی غرب پرست های ضعیف وفرومایه و وابسته به آنها(بلا نسبت شما!!!))(که این ادمهای ضعیف که بیشتر خود را هم مدافع مردم هم می دانند. بیشترین ضربه را هم می زنند(جریان نفاق مخفی) )
3- فشارهای تمام مستکبرین و ابرقدرتهای دنیا پرست از جمله جنگها و ترورها ،تحریمها (و این هم به خاطر این اس که می بینند به زودی از تمام انها پیشرفته تر می شویم)

اما ادامه بحث:ما با کسی یا باچیزی عقد اخوت نبسته ایم اگر هر گروهی یا فردی در مقابل فطرت پاک انسانی ما یعنی یکتاپرستی و خداپرستی ودین اسلام وآرمانهای ما با یستد کنار گذاشته می شود.
مثل متعصبین جاهل نیستیم با همه ظلمهایی که به ما از طرف غرب وشرق و منافقین یا سلطنت طلبان می شود باز از آنها دفاع یا بدتر!!!! بخواهیم آنها حکم فرما بشوند!!!(که زهی خیال باطل) که این آرزو را باید به گور ببرند. این ایرانی های با غیرت و شرف که به برکت اسلام و انقلاب توانسته اند خود را از چنگال پلید مستکبرین نجات بدهد و راه سعادت و تعالی و پیشرفت را پیدا کرده محال است از این ارزش ها دست بکشد. واین را خوب دشمن فهمیده به همین خاطر اینهمه سراسیمه دست به هر کاری می زند . و متأسفم برای بعضی داخلی ها که هنوز به این نرسیده اند و در توهم خود غرق هستند.
بابام سرمان را از زیر برف در بیاوییم و با چشم باز و فطرتی پاک به تغییرات در عالم توجه کنیم،.و ببینیم بیداری اسلامی را در جهان ببینیم، توجه تمام عالم را به سوی شیعه و ایران اسلامی ببینیم، علاقه و توجه جهان را به سوی عدالت واقعی ببینیم ،حرکت مردم را به سوی منجی عالم حضرت مهدی (عج) (هر چند باید بیشتر کار کنیم ونقصهای خودمان را بر طرف کنیم و خودمان را توانمند کنیم برای اینهمه نیاز و توجه عالم به اسلام و ایران و پاسخگویی به انها)
چون وقت کم هست و نمی رسم به منابع اصلی رجوع کنم و مطلب را کامل کنم مرا ببخشید

فدایی گفت...

بی ربط خیلی نبود.(مطلب بالا)


آخه چرا شرکت نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این باعث قدرت ایران می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این باعث ریشه کن شدن بعضی از کوتاهی ها می شود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیر!!!!!!!!
پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لبیک گفت...

مرگ بر هر چه خود فروخته و بی غیرت
مرگ بر امریکا
مرگ برمنافق
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر مزدوران بی مغز کم خرد.